Subject: Kutse osalemiseks - PRO KOOSOLEK 4 - KORDUSKASUTUSNÕUD STATUS QUO 2024 (N 14.11.2024, kell 12-16, Unibet Arena)
From: Pro Koosolek (Avalike ürituste korraldajate liit) <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Oct 2024 11:18:09 +0300
List-Id: Eesti korraldajad <eestikorraldajad.liit.ee>

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea avalike ürituste korraldaja, teemaga seotudolev turuosaline!

Oled oodatud osalema olulisel teemakoosolekul PRO KOOSOLEK 4 - 
KORDUSKASUTUSNÕUD STATUS QUO 2024

Koosoleku ajakava ja registreerimine: www.prokoosolek.ee 
<http://www.prokoosolek.ee>
Koosoleku FB event: https://fb.me/e/4VuRbwnfZ (jaga palun seda infot nii 
enda kui ettevõtte/organisatsiooni kanalites, soovi korral kasuta ka 
manusesolevat kujundust)

Kui Sul on ettepanekuid koosoleku teemade ja esinejate osas (või soovid ise 
esineda), siis anna palun lahkesti teada e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]> .

NB: Osalejate arv koosolekul on piiratud, huvilistel palume aegsasti 
registreeruda! Osalemine on tagatud siis, kui saate e-posti teel 
kinnituskirja (registreerimine lõpeb Unibet Arena Rock Lounge täitumisel).

Korraldamise ja kohtumiseni!

Auris Rätsep
Pro Koosolek korraldaja
MTÜ Avalike ürituste korraldajate liit
_____________________________

Tel: +372 504 3000
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Web: www.prokoosolek.ee <http://www.prokoosolek.ee/> , www.liit.ee 
<http://www.liit.ee/>

Liitu meiega! Join us!
www.liit.ee/liikmed <http://www.liit.ee/liikmed>

Vastutustundlik korraldaja
Responsible organizer
www.liit.ee/vastutustundlik <http://www.liit.ee/vastutustundlik>